טיפול טבעי במיגרנות- ובגורמי הלחץ

אם אתם מחפשים גלולת קסם, הטיפול הזה לא בשבילכם!

אלה הם טקטיקות והבנות ליישום, עבור אנשים, שמצליחים ליישם גישות מבריאות, למיגרנה שלהם.

אם נתחיל מבראשית, אז מה שנידרש, הוא לזהות את גורמי הלחץ שלך ולהפחית אותם.

הגורמים ללחץ הם- הבטים פסיכולוגיים, או חברתיים, וגורמים גופניים.

משימה-

כהתחלה קחו דף ועט, ותעשו רשימה, של כל מה שאתם יודעים לזהות, כגורמי לחץ.

חלקו את הדף ל-2 טורים.

בטור 1- כתבו גורמי לחץ פסיכולוגיים, ובטור ה-2, כתבו גורמי לחץ גופניים.

למשל:הגורמים הפסיכולוגיים ואו החברתיים, יכולים להיות:עבודה, מערכות יחסים, מצב כלכלי, דיכאון, חרדה, ביטחון עצמי נמוך, המצב בעולם, בעיות בסביבת המגורים וכו'. אל תחסכו, זה יבהיר לכם מה הם גורמי הלחץ בחיים שלכם.

גורמי לחץ גופניים:השמנה, מחלות כרוניות, אלרגניים, רעלים, סוכר, זיהומים, אלכוהול, עייפות, טבק, סמים.

השלב הבא, הוא לכתוב ליד כל גורם לחץ, מה הפתרון שלכם, המענה שאתם יכולים לתת לבעיה.

למשל, אם אתם מעשנים, החליטו על הפחתה בכמות, או טוב יותר על גמילה, אם אתם לא ישנים מספיק, החליטו להקדים בחצי שעה את שעת השינה, אם אתם מפריזים בשתיית אלכוהול, הפחיתו את הכמויות.

במקרים אחרים, המצב יהיה מסובך יותר- למשל: אם אתם סובלים מבעיה כרונית, או מדאגות כלכליות, בשביל זה תצטרכו לגייס הרבה יותר כוחות ואנרגיות, כדי להתמודד עם גורם הלחץ.

אך תזכרו- זה אפשרי.

באמצעות פעולות מועילות, תוכלו להפחית את מידת הלחץ שאתם נמצאים בו.

הפעלת תגובת ההרפיה
דר' הרברט בנסון, ממכון גוף-נפש בהרווארד,

מתייחס לתגובת הרפייה, לכל אותן פעולות שיכולות להיות תרופת פלא ללחץ כרוני, גופני או פסיכולוגי כאחד.
קיימות שיטות מגוונות- כולל יוגה, אימון אוטוגני (הרפיה מתוך מודעות לחלקי הגוף),
הרפיית שרירים פרוגרסיבית (כיווץ והרפייה של קבוצות שרירים) ,
דמיון מודרך (מיקוד חשיבה ודימויים) והיפנוזה.

בנוסף,
השהייה ב:
סאונה-הוכחה אף היא כמפחיתה תגובת לחץ, וביצירת איזון במערכת העצבים.
הסאונה נמצאה כמשפרת את זרימת הדם, מסייעת להפחתת משקל, מאזנות את רמת הסוכר,
ומשפרות את מנגנון נטרול הרעלים.
בנוסף, מחקרים הוכיחו כי שהייה בסאונה מפחיתה סיבוכים ומשפרת ביצועים קרדיאליים של חולי לב.
לחץ כרוני, משפיע על קצב הלב.
השהייה בסאונה מרגיעה את העצבים, מרפה שרירים, ומגבירה את זרימת הדם.

אם אתם מעוניינים להכנס לסאונה, כדאי להתחיל בהדרגה-
-מצאו סאונה קרובה לבית שלכם.
-התחילו בצורה מתונה- 5-10 דקות.
-האריכו את השהייה עד ל30-60 דקות, עם הפסקות ביניים להתקררות, או מקלחת קרה.
-שתו מספיק, כדי לא להתייבש.
-הקפידו ליטול תוסף תזונה איכותי, שמכיל מגוון רחב של מינרלים,
ובייחוד מגנזיום, כדי להחזיר לעצמכם את המינרלים שאיבדתם בזיעה.

-אנא הקפידו התייעץ עם הרופא שלכם, בייחוד אם אתם סובלים מבעיה כרונית רגישה שדורשת ברור.


אתם מוזמנים לחלוק את הידע הזה, עם מי שאתם יודעים שיכול להעזר במידע הכתוב.

לשאלות, יצירת קשר ותאום פגישה-
מירב כנפו- הומאופתית קלאסית
052-3/560654
km.homeo@gmail.com