חמש צעדים שיעזרו לך עם המיגרנה

גם אם קראתם מליוני פוסטים שכותבים על שלוש או ארבע ואולי חמש חוקי זהב כדי להפתר מהמיגרנות.

ניסיתם, וזה לא עבד. או שנישברתם באמצע.

תנסו שוב.

זה הכי מובן להתייאש, להרגיש מובס, להתרגז….

אבל כל אדם שהצליח במשהו, ניסה אין ספור פעמים וניכשל, אלפי כישלונות מפוארים,

עד הפעם הזו, שהוא הצליח.

ואז הוא הבין, שמה שעזר לו להגיע לרגע הזה, זו העשייה, עד להצלחה.

אני אומרת לכם מנסיון, רק מי שמנסה שוב ושוב ושוב מצליח.

וכל מה שאני כותבת לכם פה, זה הכל מנסיונות מוצלחים.

קחו את תשומת הלב אל הפוטנציאל הכי חזק, שחררו כל קיבעון ותתחילו ליישם.

1.היעזרו בצמחי מרפא:

ככה אפשר להפחית את הפעילות המוגברת הגופנית כמו גם המנטאלית/רגשית שלכם, באמצעות צמחים אדפטוגניים, שמביאים לאיזון. אפשר להשתמש בצמחים, כל אחד בנפרד, או בשילוב:

ג'ינסנג, רודיולה, ג'ינסנג סיבירי, אשווגנדה , ליקוריץ (שוש קירח).

2.העזרו בתוספי תזונה:

מחקרים הוכיחו כי תוספי תזונה מסויימים, יעילים בטיפול בהשפעות השליליות של גורמי הסטרס, ולכן, היכולת שלהם לעזור לסובלים ממיגרנות, היא גדולה-

ויטמיני B קומפלקס, מגנזיום, ויטמין C, אבץ, גאבא ואומגה 3.

3. עשו בדיקת crp לאבחון דלקת:

פנו לרופא/ה שלכם, ובקשו ובקשו לבצע בדיקת דם לחלבון מגיב C

c-reactive protein

זהו חלבון שמצוי בדם, והוא הסמן העיקרי לדלקת בגוף.

כשהוא נמצא בבדיקות דם, הוא מעיד על נוכחות מוגברת של דלקת בגוף.

מה עוזר לדלקת? פעילות גופנית סדירה, הפחתה של מוצרי מזון כמו: סוכר, מוצרי חלב, שומן טרנס ואוכל מעובד, בנוסף המנעות מחשיפה לחומרים מרעילים בסביבה שלנו. לפעמים עבודת בילוש נדרשת, ביצוע בדיקות רפואיות ומעקב, הרווח והתועלת היא שלכם, אל תתעצלו.

4. תזונה: המזון משפיע על הגוף שלנו, והא קריטי ליצירת בריאות טובה.

התזונה המומלצת- להגביר צריכה של עלים ירוקים, לבנים(שום, לפת, בצל, צנון), ירקות עמילניים (סלק, בטטה, גזר, דלעת), שקדים ואגוזים טבעיים (שלא עברו קלייה), ביצים, טחינה, חלבון מהחי, טופו. אכלו אוכל אמיתי, כזה שאין עליו תוויות. מזון טבעי. ותזכרו לשתות הרבה מים לאורך היום. נקו את התזונה שלכם, בשיטת האלימינציה ממאכלים כמו: גלוטן, בוטנים, סויה, ביצים, מוצרי חלב. אחרי שתבדקו מה משפיע לטובה או לרעה, החזירו את המזונות, שמצאתם כי אין להם השפעה מזיקה.

5. התעמלו בחוכמה: אנו מתוכנתים לנוע ולזוז, להשתמש בגוף שלנו.

כדאי להתחיל בתנועה של הגוף, אם אתם לא עושים את זה, כדאי שתתחילו עכשיו.

מחקרים מדעיים העלו, כי פעילות אירובית של 30 דקות, ובתדירות של 5 פעמים בשבוע, עוזרת להנות מכל היתרונות הבריאותיים הגלומים באימון סדיר.

הנה כמה המלצות- צעידה, כפיפות בטן, רכיבה על אופניים, ריקוד, יוגה….

העריכו כל מאמץ שלכם. ואל תפסיקו להשתדל.

מקווה שתאמצו כל המלצה, תשתפרו ותצליחו להפחית מכאבי המיגרנות שלכם.

באהבה רבה-

מירב כנפו

km.homeo@gmail.com

0523-560654